Polskie Forum Turystyczne
ZNAKI WIELKIEJ WODY W POLSCE - Wersja do druku

+- Polskie Forum Turystyczne (http://www.forum.turystyka.pl)
+-- Dział: Turystyka w Polsce (/forum-4.html)
+--- Dział: Forum ogólne (/forum-113.html)
+--- Wątek: ZNAKI WIELKIEJ WODY W POLSCE (/thread-367.html)



ZNAKI WIELKIEJ WODY W POLSCE - Pat0098 - 10-15-2016 07:35 PM

Dzień dobry!
Jestem studentką, która piszę pracę inżynierską na temat znaków wielkiej wody - powodzi na terenie całej Polski. Poszukuje ich dzień w dzień, przeglądam masę literatury, stron internetowych, gdyż moim zadaniem jest odnaleźć ich jak najwięcej. Pierwszą prezentację pracy mam już u początku grudnia, stąd czasu nie mam zbyt wiele, a wtedy muszę oprócz opracowania graficznego na mapie, przedstawić również pełny tekst obrony. W obawie, iż mogę nie nadążyć z ilością materiałów, wyszukanych na internecie stron, blogów, wypożyczonych publikacji, które zostały jeszcze do przeglądnięcia i odnalezienia ich na mapach oraz na fotografiach, pragnę zwrócić się z ogromną prośbą o pomoc w tym temacie. Również należę do tych wiernych podróżników, kochających turystykę a w szczególności górską/tatrzańską , stąd chciałam w pierwszej kolejności poszukać pomocy w "bliskim" sobie gronie. Jeżeli ktoś z Was, posiada informacje, widział, napotkał bądź po prostu wie i zna miejsca lokalizacji tychże znaków powodziowych (tj. tabliczki, znaki wysokości wody, jakieś zabytkowe wodowskazy, pamiątkowe obeliski, pomniki, słupy, bądź napisy na budynkach, a także blogi, może własne strony, czy inne źródła), z całego serca proszę o wzięcie udziału w tymże wątku. Posiadam obecnie tych znaków 87. Jednak nawet, gdyby miały się one tutaj powtórzyć, nie ważne, proszę, o wszelkie znane i wiadome przez Was miejsca. Oczywiście wszystkie zdjęcia własne, prywatne jak i same informacje własne, zachowują swoich Autorów i tylko od życzenia danego Autora, zależeć będzie, w jakiej ilości, będą one miały zostać przeze mnie podane Uśmiech.