Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ukraina
04-21-2017, 08:57 PM
Post: #1
Ukraina
Witam. Wybieram się na Ukrainę i myślę nad jakąś ciekawa wycieczką. Macie jakieś sprawdzone biura czy agencję ? Jestem laikiem w temacie Huh
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
04-22-2017, 07:21 AM
Post: #2
RE: Ukraina
Ja ze swojej strony mogę polecić stronę Tour to Ukraine, można poprzeglądać kilka dostępnych ofert. Z tego co pamiętam jest tam między innymi spływ Dniestrem, czy maszerowanie przez Karpaty z przewodnikiem i spanie pod namiotami Uśmiech Uprzedzam, że strona jest po angielsku. Ceny są całkiem przyzwoite sam wybieram się z nimi na następna wycieczkę i mam nadzieję, że będzie super! Duży uśmiech
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
04-29-2017, 12:24 PM
Post: #3
RE: Ukraina
Ja bym się bał, zbyt mały poziom bezpieczeństwa, walki z Rosją, itp.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
05-02-2017, 09:32 PM
Post: #4
RE: Ukraina
Mogę polecić wycieczki z wytworniawypraw.pl jeździmy z nimi od dwóch lat w różne miejsca i zawsze jest dobrze. Generalnie organizują wycieczki objazdowe po Ukrainie i co najbardziej mnie zdziwiło są zupełnie bezpieczne i stosunkowo popularne.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
05-23-2017, 04:53 PM
Post: #5
RE: Ukraina
Jest na tyle bezpiecznie, że można samemu coś zorganizować. Jestem po Lwowie, Kijowie i Odessie i bardzo je sobie chwalę.

Laurico - wynajem busa
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
06-01-2017, 08:22 AM
Post: #6
RE: Ukraina
Jeżeli koniecznie chcesz wybrać się na Ukrainę aby zwiedzić kilka zabytków, Kijów lub lwów- to polecam aby była to zorganizowana wycieczka z biurem podróży oraz przewodnikiem, który oprowadzi Was po mieście, na plus także to iż opcja wykupienia wycieczki bezie bezpieczniejsza niż samodzielna podróż.