Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ankieta o turystyce kulturowej w Gdańsku
04-18-2016, 01:21 PM
Post: #1
Ankieta o turystyce kulturowej w Gdańsku
Jestem studentką 3 roku kierunku turystyka i rekreacja w Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku. Celem ankiety jest zebranie informacji dotyczących turystyki kulturowej w Gdańsku. Ankieta ma charakter anonimowy. Wszelkie informacje zostaną wykorzystane tylko podczas analizy badań, w pracy licencjackiej.
Dziękuję za poświęcony czas.


https://docs.google.com/forms/d/1SFKadgO...U/viewform
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
05-19-2016, 07:41 AM
Post: #2
RE: Ankieta o turystyce kulturowej w Gdańsku
Akurat w Gdańsku miałam okazję być kilkakrotnie,więc mój głos na pewno się tutaj przyda oraz pomoże,ankieta już wypełniona i koniecznie daj znać jak ukształtowały się końcowe wyniki,będziemy czekać na Twoją odpowiedźUśmiech
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
07-04-2016, 01:01 PM
Post: #3
RE: Ankieta o turystyce kulturowej w Gdańsku
Okej już wypełniam Uśmiech

wynajem samochodów ciężarowych śląsk
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
07-18-2017, 12:03 PM
Post: #4
RE: Ankieta o turystyce kulturowej w Gdańsku
Gdańska to jedno z moich ulubionych miast w Polsce, no i całe Trójmiasto to po prostu cudo. To jedyne chyba miasto w Polsce, gdzie mógłbym mieszkać poza Krakowem!

Rehabilitacja kręgosłupa - Fedmed.com.pl
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
07-28-2017, 05:04 PM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-28-2017 05:04 PM przez eyko.)
Post: #5
RE: Ankieta o turystyce kulturowej w Gdańsku