Polskie Forum Turystyczne
Ukraina - Wersja do druku

+- Polskie Forum Turystyczne (http://www.forum.turystyka.pl)
+-- Dział: Turystyka (/forum-114.html)
+--- Dział: Turystyka zorganizowana (/forum-121.html)
+--- Wątek: Ukraina (/thread-406.html)



Ukraina - ania007 - 04-21-2017 08:57 PM

Witam. Wybieram się na Ukrainę i myślę nad jakąś ciekawa wycieczką. Macie jakieś sprawdzone biura czy agencję ? Jestem laikiem w temacie Huh


RE: Ukraina - Entier - 04-22-2017 07:21 AM

Ja ze swojej strony mogę polecić stronę Tour to Ukraine, można poprzeglądać kilka dostępnych ofert. Z tego co pamiętam jest tam między innymi spływ Dniestrem, czy maszerowanie przez Karpaty z przewodnikiem i spanie pod namiotami Uśmiech Uprzedzam, że strona jest po angielsku. Ceny są całkiem przyzwoite sam wybieram się z nimi na następna wycieczkę i mam nadzieję, że będzie super! Duży uśmiech


RE: Ukraina - fekos - 04-29-2017 12:24 PM

Ja bym się bał, zbyt mały poziom bezpieczeństwa, walki z Rosją, itp.


RE: Ukraina - gregory23 - 05-02-2017 09:32 PM

Mogę polecić wycieczki z wytworniawypraw.pl jeździmy z nimi od dwóch lat w różne miejsca i zawsze jest dobrze. Generalnie organizują wycieczki objazdowe po Ukrainie i co najbardziej mnie zdziwiło są zupełnie bezpieczne i stosunkowo popularne.


RE: Ukraina - lux - 05-23-2017 04:53 PM

Jest na tyle bezpiecznie, że można samemu coś zorganizować. Jestem po Lwowie, Kijowie i Odessie i bardzo je sobie chwalę.


RE: Ukraina - ApratamentywKarpaczu_eu - 06-01-2017 08:22 AM

Jeżeli koniecznie chcesz wybrać się na Ukrainę aby zwiedzić kilka zabytków, Kijów lub lwów- to polecam aby była to zorganizowana wycieczka z biurem podróży oraz przewodnikiem, który oprowadzi Was po mieście, na plus także to iż opcja wykupienia wycieczki bezie bezpieczniejsza niż samodzielna podróż.


RE: Ukraina - manix - 06-05-2017 07:55 PM