Polskie Forum Turystyczne

Pełna wersja: Długie terminy płatności
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Jak sobie radzicie z klientami którzy przeciągają płatności za wykonane usługi czy sprzedane produkty do maksimum?
Z jednej strony zrezygnujesz z takiej formy współpracy to stracisz klienta. Z drugiej strony to też nie jest fajne, jeżeli ktoś przeciąga płatności za fakturę do maksimum.

Faktoring jest jakimś wyjściem z tego rozwiązania, ale należy pamiętać, że często też nie należy do najtańszych. Ostateczne koszta zależne są od kilku czynników. Proponuję tutaj jeszcze sobie sprawdzić: http://monevia.pl/ - wysłać zapytanie. Tam na stronie "jak to działa" znajduje się jeszcze infografika z opisem, jak to w praktyce działa. Zapytanie nic nie kosztuje, a może okaże się przydatną wiedzą.
Powiedziałbym, że to jest sytuacja absolutnie powszechna i to chyba we wszystkich możliwych branżach w Polsce. No cóż, trzeba umieć odpowiednio "nacisnąć" żeby osiągnąć to co się chce
No niestety, nie ma w Polsce zbyt dobrych narzędzi prawnych żeby przeciwdziałać takiej "grze na czas"..
Przekierowanie